Sorteer op

Wat zijn de levertijden van de producten? 

Als een product niet voorradig is bedraagt de gemiddelde levertijd 8 tot 12 weken, (indien anders vermeld bij artikel). U kunt natuurlijk altijd even contact met ons opnemen om na te vragen of het product dat u wilt kopen al dan niet op voorraad is.
Stuurt u een e-mail aan info@halloshop.nl. Of belt u onder openingstijden met: 0182-359963. HalloXL Waddinxveen

Wanneer wordt mijn bestelling bezorgd?

In telefonisch overleg met u, wordt een dag van levering gepland. We kunnen u dan meteen een indicatie geven van het tijdstip van levering.

Kan ik bestellen zonder aanbetaling/ideal?

Ja hoor! Kiest U dan bij afhandeling aankoop voor: betalen ideal met rembours. De leveringskosten worden per mail gestuurd, dit kunt U kontant aan de chauffeur betalen. Kiest U voor ophalen magazijn, betaald u bij afhalen.

Worden de bestelde meubels bij mij binnen afgeleverd?

Onze bezorger helpt graag met de kast bij u binnen zetten, hij kan (i.v.m. Arbowetgeving) helaas niet helpen bij het tillen op trappen. Om de bezorgkosten laag te houden werken wij met één chauffeur per vrachtwagen, er dient dus iemand aanwezig te zijn die kan helpen met tillen van de kast of meubels. Indien de meubels een trap op getild moeten worden dient u hiervoor zelf zorg te dragen en zal de chauffeur u de meubels op de begane grond aanbieden. Kleinere meubelen/artikelen worden vaak door een bezorgdienst geleverd(€9,50), deze worden u dan aangeboden aan de deur. Bent u niet thuis? Dan komen ze binnen 24 uur nog een keer bij u aan de deur.

Wat zijn de kleuren van de witte meubelen?

Alle producten in de kleur wit zijn geverfd met een matte verf waarover een bijenwas wordt aangebracht. Dit geeft een authentieke, matte uitstraling, dit product is bij lichte beschadiging goed bij te werken.

Bij de kasten met ralkleur 9010 is er over de witte verf een zijdeglans laklaag aangebracht.  Deze kasten zijn licht glanzend en beter bestand tegen vlekken.

Wij staan u ook graag te woord over..

- vragen over onze diensten en hoe wij werken
- vragen over een artikel
- vragen over de levertijd
- vragen over uw bestelling
- het telefonisch plaatsen van uw bestelling

en uiteraard voor alle andere vragen.

Uw bestelling

Na plaatsing van uw bestelling ontvangt u van ons een orderbevestiging per e-mail. Wij vragen u dan ook vriendelijk om deze gegevens zorgvuldig te controleren op juistheid van de gegevens. Mocht er onverhoopt toch een onjuistheid in de gegevens staan, dan verzoeken wij u vriendelijk op de bevestigingsmail te reageren en de wijzigingen aan ons door te geven.

Bezorging/Bezorgen

Ondanks dat wij direct vanaf de groothandel leveren zijn de levertijden afhankelijk van de productcategorie. U kunt per mail contact met ons opnemen om te informeren naar de levertijd van het door u gekozen product.
De bezorgkosten zijn afhankelijk van het aantal kilometers vanaf ons magazijn te Waddinxveen tot uw woonplaats. Voor het bezorgen van kleinmeubelen en accessoires geldt dat deze ook per pakketpost (PostNL, DHL) verzonden kunnen worden. De kosten hiervoor zijn afhankelijk van het gewicht en grootte en liggen tussen de € 5,- en € 37,50,-. Wij doen er alles aan om uw aankopen zo snel mogelijk bij u thuis te laten bezorgen, wij zullen vooraf telefonisch contact met u opnemen om een afpsraak te maken over de levering van uw aankopen. De bezorgkosten (van grotere meubelen) worden bij een online bestelling  niet bij het totaalbedrag berekend.Deze ontvangt U per mail. De kosten kunt u kontant aan de chauffeur betalen bij aflevering.

De meubels die u door ons laat bezorgen, worden door onze eigen chauffeur geleverd. Onze bezorgdienst is flexibel, wij rijden géén vaste routes. Hierdoor kunt u zelf kiezen wanneer het meubel bij u wordt afgeleverd. Wij monteren het meubel indien nodig, plakken filtjes onder het meubel en nemen het afval weer mee.

Corona maatregelen

 

Corona Virus 🦠 

Onze Woonwinkel is vanaf dinsdag 17-03 gewoon geopend.
Wij houden ons aan de richtlijnen van het RIVM.
We zeggen gedag met een glimlach en een groet.
De winkel zal extra worden schoongemaakt.
We zullen de gepaste afstand houden.
Onze medewerksters zullen uiteraard regelmatig hun handen wassen.
Voel je je niet zo lekker? Shop dan online! 
Heb je vragen kan je uiteraard bellen, mailen of whats appen via Facebook!

Bezorgkosten

De bezorgkosten met onze eigen bezorger zijn als volgt ingedeeld:

Boven de €1500,- géén bezorgkosten(uitgezonderd Waddeneilanden)

⦁ Van   0  t/m   25  kilometer € 25,00
⦁ Van  25  t/m  75  kilometer € 45,00
⦁ Van  75  t/m 125 kilometer € 65,00
⦁ Van 125 t/m 200 kilometer € 95,00
 

Afhalen 

U heeft ook de mogelijkheid om uw bestelling bij ons op te komen halen. Dit kan van maandag tot en met zaterdag van 10.00 tot 17.00 Dorpstraat 118 in Waddinxveen. Pin aanwezig.

© 2010 - 2020 Hallo voor sfeervol wonen of een kado | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel